preskoči na sadržaj

Osnovna škola o. Petra Perice Makarska

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školski list

 

Kutak za vježbanje

OBJAVA INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA
Povijesni kutak

English corner

Filmska sekcija

Erasmus+

Korisni linkovi

   

     

       

PRIJEVOZ UČENIKA PO LINIJAMA
Virtualna knjižnica

Kartolina našeg mista

 

 

e-Dnevnik

EKO ŠKOLA

  

UPISI

UPISI U SREDNJE ŠKOLE

            

            

   

    

         

 

Za učitelje

        

         

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 2. 2017.

Ukupno: 147608
Ovaj mjesec: 1465
Danas: 34
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lektirna sudnica u 7.b razredu
Autor: Tanja Vujčić, 20. 12. 2023.

Učenici 7.b razreda su nakon pročitanog lektirnog djela "Iz velegradskog podzemlja" autora Vjenceslava Novaka, organizirali suđenje Miki 15. prosinca 2023. Učenici su odigrali sudnicu pod budnim okom učiteljice Gorane Babić.   Na suđenju su sudjelovali svi likovi s pravom porotom, sutkinjom, porotom, svjedocima...

Okrivljenik je bio Mika (David Rudan), glavni lik pripovijetke Iz velegradskog podzemlja, optužen za nasilje u obitelji zbog alkohola. Sutkinja je bila Anastazija Andrić.

Tužitelj je bio Ivano Radosavljević, a braniteljica Monika Gačević. U ulogama svjedoka našli su se Mikina žena Lucija (Lucija Gojak), Mikini sinovi (Jovan Jovanovski i Petar Madunić), Jankić (Frane Andrijašević), Mikina susjeda (Mirna Ujević) . liječnica (Anamaria Skako) i službenica Centra za socijalnu skrb (Petra Glavina).

Nakon saslušanja svjedoka, tužitelja i branitelja, porota (Petar Franić, Josipa Lozo i Marija Petra Biloš)  donijela je konačnu odluku: kaznu doživotnog zatvora.

Cilj ove aktivnosti bio je omogućiti učenicima stjecanje i razvijanje dodatnih književnih znanja te razvoj kritičkog mišljenja i temeljnih četiriju komunikacijskih vještina (čitanje, pisanje, slušanje, govorenje) kao i poticati razvoj čitateljske kulture kod učenika te razvijati i poticati prevladavanje straha od javnog nastupa kod učenika, kao i samostalnost i originalnost u rješavanju problema.

Autor: Gorana Babić

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju