Učenički govori o volontiranju

Učenici 6.b su u srijedu 16.12. i četvrtak 17.12. na satu Hrvatskoga jezika organizirali predstavljanje svojih govora o volontiranju uz pomoć svije učiteljice Gorane Babić. Predstavljanju je prethodila obrada nastavnih jedinica Osobno i javno govorenje te 72 sata bez kompromisa. Prilikom iznošenje govora i vršnjačkog vrednovanja vodilo se računa o sljedećim kriterijima:

– Govor ima zanimljiv uvod koji privlači pozornost slušatelja.

– Govornik ne čita, nego govori prirodno.

– Govornik gleda u publiku, kruži pogledom po slušateljima.

– Govornik govori razgovijetno, mijenja visinu glasa, rabi stanke.

– Govornik govor prati izrazima lica i pokretima tijela.

– Govor ima trodijelnu strukturu (uvod, razrada, zaključak).

– Govor je u cijelosti zanimljiv i dobro pripremljen.

Ova aktivnost se jako svidjela učenicima. Uživali su u predstavljanju svojih uradaka. Uglavnom su se dobro pripremili  i zaista je bilo zanimljivo slušati njihove uratke.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....