Učenici 5.b razreda zasukali rukave za čistu plažu

U sklopu obilježavanja državne svečanosti dodjele Plave zastave, učenici 5.b razreda sa svojom razrednicom Goranom Ribičić sudjelovali su u akciji čišćenja dijela plaže u Makarskoj. Ova hvalevrijedna ekološka akcija održana je u suradnji s Udrugom “Lijepa naša”, koja godinama djeluje na promicanju zaštite okoliša i održivog razvoja u Hrvatskoj.

Učenici su s velikim entuzijazmom prionuli poslu, opremljeni zaštitnim rukavicama i vrećama za otpad. Čistili su šljunčani dio obale i obližnje zelenilo, uklanjajući sitni otpad, plastiku i druge nečistoće koje su narušavale prirodnu ljepotu obale. Tijekom akcije, naučili su više o važnosti očuvanja morskog i obalnog ekosustava te simbolici Plave zastave, koja se dodjeljuje plažama i marinama koje zadovoljavaju visoke ekološke i sigurnosne standarde.

Ova aktivnost nije bila samo radna, već i edukativna – učenici su osvijestili koliko je važno odgovorno se odnositi prema prirodi te su izrazili želju da i ubuduće sudjeluju u sličnim akcijama. Sudjelovanje u svečanosti dodjele Plave zastave i doprinos lokalnoj zajednici dodatno je osnažilo njihovu povezanost s gradom i okolišem.

Učenici su dobili i prigodne poklone i medalje koje im je uručio gradonačelnik Zoran Paunović na proslavi Dana škole.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....