Sretni kraljević i veliko slovo u 6.c

Učenici 6.c razreda su s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić obradili lektiru Sretni kraljević povezujući književnost i gramatiku s Likovnom kulturom i Tehničkom kulturom. 
 
Integracijsko-korelacijski pristup u nastavi Hrvatskog jezika  podrazumijeva povezivanje sadržaja unutar predmetnih područja i predmeta te s drugim predmetima. Ovaj pristup omogućava povezivanje književnih djela s drugim umjetnostima i predmetima kako bi se učenicima olakšalo razumijevanje sadržaja.
 
Zadaća ovoga integracijsko-korelacijskog načina rada jest razvijanje stvaralačke mašte učenika, razvijanje vještine kritičkog mišljenja i logičkog zaključivanja. Kroz zabavu i aktivnost učenici lakše čitaju i lakše uče nastavne sadržaje.
 
Nakon provedene kratke pisane provjere razumijevanja i usmene interpretacije uslijedili su stvaralački zadaci. Učenici su bili podijeljeni u 5 skupina. Njihov zadatak bio je izrada mape grada Sretnog Kraljevića. Primjenjivali su pravila o pisanju velikog slova u imenima ulica i dijelova grada izmišljajući pojedine nazive. Na mapu su trebali uvrstiti mjesta iz lektirnog djela- trg i palaču. Učenici su uživali radeći na ovom zadatku, a uratci su izloženi u učionici Hrvatskoga jezika. Učeničke radove također možete pogledati u prilogu.
Autor: Gorana Babić

Pročitajte još

Lidrano 2025.

Lidrano 2025.

U četvrtak (13. veljače 2025.) u Dvorani Arte u Makarskoj s početkom u 9 sati održala se međurazina smotre LiDraNo 2025. Sve osnovne škole s područja Makarske rivijere su sudjelovale na ovoj smotri (OŠ Gradac, OŠ don Mihovila Pavlinovića, Podgora; OŠ Tučepi, OŠ...