Sretni kraljević i veliko slovo u 6.c

Učenici 6.c razreda su s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić obradili lektiru Sretni kraljević povezujući književnost i gramatiku s Likovnom kulturom i Tehničkom kulturom. 
 
Integracijsko-korelacijski pristup u nastavi Hrvatskog jezika  podrazumijeva povezivanje sadržaja unutar predmetnih područja i predmeta te s drugim predmetima. Ovaj pristup omogućava povezivanje književnih djela s drugim umjetnostima i predmetima kako bi se učenicima olakšalo razumijevanje sadržaja.
 
Zadaća ovoga integracijsko-korelacijskog načina rada jest razvijanje stvaralačke mašte učenika, razvijanje vještine kritičkog mišljenja i logičkog zaključivanja. Kroz zabavu i aktivnost učenici lakše čitaju i lakše uče nastavne sadržaje.
 
Nakon provedene kratke pisane provjere razumijevanja i usmene interpretacije uslijedili su stvaralački zadaci. Učenici su bili podijeljeni u 5 skupina. Njihov zadatak bio je izrada mape grada Sretnog Kraljevića. Primjenjivali su pravila o pisanju velikog slova u imenima ulica i dijelova grada izmišljajući pojedine nazive. Na mapu su trebali uvrstiti mjesta iz lektirnog djela- trg i palaču. Učenici su uživali radeći na ovom zadatku, a uratci su izloženi u učionici Hrvatskoga jezika. Učeničke radove također možete pogledati u prilogu.
Autor: Gorana Babić

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....