Sretni kraljević i veliko slovo u 6.c

Učenici 6.c razreda su s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić obradili lektiru Sretni kraljević povezujući književnost i gramatiku s Likovnom kulturom i Tehničkom kulturom. 
 
Integracijsko-korelacijski pristup u nastavi Hrvatskog jezika  podrazumijeva povezivanje sadržaja unutar predmetnih područja i predmeta te s drugim predmetima. Ovaj pristup omogućava povezivanje književnih djela s drugim umjetnostima i predmetima kako bi se učenicima olakšalo razumijevanje sadržaja.
 
Zadaća ovoga integracijsko-korelacijskog načina rada jest razvijanje stvaralačke mašte učenika, razvijanje vještine kritičkog mišljenja i logičkog zaključivanja. Kroz zabavu i aktivnost učenici lakše čitaju i lakše uče nastavne sadržaje.
 
Nakon provedene kratke pisane provjere razumijevanja i usmene interpretacije uslijedili su stvaralački zadaci. Učenici su bili podijeljeni u 5 skupina. Njihov zadatak bio je izrada mape grada Sretnog Kraljevića. Primjenjivali su pravila o pisanju velikog slova u imenima ulica i dijelova grada izmišljajući pojedine nazive. Na mapu su trebali uvrstiti mjesta iz lektirnog djela- trg i palaču. Učenici su uživali radeći na ovom zadatku, a uratci su izloženi u učionici Hrvatskoga jezika. Učeničke radove također možete pogledati u prilogu.
Autor: Gorana Babić

Pročitajte još

Školski projekt: Kad srce zakuca jače

Školski projekt: Kad srce zakuca jače

Učenici 6.c razreda su tijekom svibnja sa svojom učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić proveli školski projekt Kad srce zakuca jače. Ciljevi ovog projekta su: - unaprjeđivanje jezičnog izražavanja - poticanje čitalačkog interesa i razvoj komunikacijske...

Učenici 5.b razreda zasukali rukave za čistu plažu

Učenici 5.b razreda zasukali rukave za čistu plažu

U sklopu obilježavanja državne svečanosti dodjele Plave zastave, učenici 5.b razreda sa svojom razrednicom Goranom Ribičić sudjelovali su u akciji čišćenja dijela plaže u Makarskoj. Ova hvalevrijedna ekološka akcija održana je u suradnji s Udrugom "Lijepa naša", koja...