Smotra dječjeg dramskog stvaralaštva okupila male glumce s Makarske rivijere

U utorak, 27. svibnja 2025. godine, u veseloj atmosferi, u OŠ oca Petra Perice, Makarska, održana je 9. smotra dječjeg dramskog stvaralaštva koja je okupila učenike i učitelje s cijelog područja Makarske rivijere. Ova kulturna manifestacija, koju je organizirala učiteljica razredne nastave Sandra Glavina, iz godine u godinu dobiva sve veći značaj, pružila je priliku djeci da pokažu svoj talent i kreativnost.

Učenici su izveli raznovrsne igrokaze, kratke predstave i scenske prikaze koje su sami pripremali uz pomoć svojih učitelja mentora. Program je bio raznolik – od klasičnih bajki u modernom ruhu do humorističnih izvedbi koje su izazvale gromoglasan pljesak publike.

Posebno je dojmljiva bila predanost s kojom su učenici pristupili svojim ulogama, ali i originalnost u scenografiji, kostimima i tekstovima, od kojih neki bili autorski rad učenika i njihovih učitelja. Smotra nije bila natjecateljskog karaktera, već je naglasak stavljen na poticanje suradnje, kreativnosti i samopouzdanja kod djece.

Smotra je završila zajedničkim druženjem i simboličnim zahvalnicama i poklonima svim sudionicima i mentorima, koje je podijelila ravnateljica škole Renata Gudelj. Ravnateljica je pohvalila je trud svih sudionika i izrazila zadovoljstvo što škola ima priliku biti domaćin jedne tako vrijedne manifestacije.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....