Projekt – Voda koja život znači

U našoj školi ponosno smo sudjelovali u međuškolskom projektu: „Voda koja život znači“,  usmjerenom na izgradnju bunara u Ugandi. Ova inicijativa imala je za cilj pomoći zajednicama koje nemaju pristup pitkoj vodi, osiguravajući im zdraviji i sigurniji život. Projekt “Voda koja život znači” pokrenuli su učenici i učitelji Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića, a sve u sklopu “Uganda water project” Maria Mandarića. Ove godine su se, uz srednju školu, priključile i tri osnovne škole (OŠ o. Petra Perice, Makarska, OŠ dr. Franje Tuđmana, Brela i OŠ Vrgorac). 

U našoj školi, učenici su vrijedno prikupljali sredstva za izgradnju bunara koji će osigurati dugoročan izvor čiste vode za stanovnike ruralnih područja Ugande. Nedostatak pitke vode u toj zemlji uzrokuje brojne zdravstvene probleme te otežava svakodnevni život.

Zahvaljujući zajedničkom trudu, prikupili smo značajan iznos koji će biti upotrijebljen za izgradnju  bunara u jednom od sela u Ugandi. Ovim projektom ne samo da smo pomogli ljudima u potrebi, već smo i sami naučili važnu lekciju o solidarnosti, empatiji i zajedništvu.

Sudjelovanje u humanitarnim akcijama poput ove ne samo da pruža pomoć onima kojima je najpotrebnija, već i oblikuje mlade generacije da postanu odgovorni i suosjećajni članovi društva. Nastavit ćemo podržavati slične projekte i poticati učenike da kroz svoje djelovanje doprinesu stvaranju boljeg svijeta.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....