Projekt: Still water revival

Povodom Svjetskog dana voda, učenici 5.d razreda naše škole, razrednica Slavica Vela Miloš i knjižničarka Marijana Burić,  aktivno su sudjelovali u međunarodnom ekološkom projektu Still Water Revival, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti očuvanja vodenih resursa i prirodnih staništa. U sklopu projekta ostvarena je i suradnja s Parkom prirode Biokovo, koji je učenicima otvorio vrata bogatog i raznolikog planinskog ekosustava. Dana 21.3.2025., učenici su, u pratnji stručnih vodiča iz Parka prirode Biokovo i Hrvatskih šuma, posjetili ovu Podglogovik gdje su imali priliku iz prve ruke upoznati izvore pitke vode, prirodne vodene tokove i specifičnosti biokovskog krša. Edukativna šetnja uključivala je i razne radionice na otvorenom – od mjerenja kakvoće vode do prepoznavanja lokalne flore i faune.

Poseban naglasak stavljen je na važnost očuvanja stajaćih voda koje su često zanemarene u javnosti, a predstavljaju ključno stanište brojnim biljnim i životinjskim vrstama. 

Ova terenska nastava nije samo obogatila nastavni plan i program, već je i potaknula učenike na razmišljanje o održivosti, zaštiti okoliša i vlastitoj odgovornosti prema prirodi.

Sudjelovanje u projektu Still Water Revival i obilježavanje Svjetskog dana voda bio je iznimno vrijedan doživljaj za učenike 5.d razreda koji će zasigurno dugo pamtiti.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....