OBAVIJEST o početku drugog polugodišta

Poštovani roditelji i učenici,

nastava u drugom polugodištu počinje u utorak, 7. siječnja 2025. godine. Smjena B (1. i 2. razredi te 5. i 7. razredi) prvi tjedan imaju nastavu ujutro, dok smjena A (3. i 4. te 6. i 8. razredi) imaju nastavu u poslijepodnevnoj smjeni.

Sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, propisanog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, školski ulazi će, nakon ulaska učenika u školu,  biti zaključani tijekom trajanja nastave. 

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove. Ukoliko roditelj dolazi na informativni razgovor kod razrednika ili predmetnog učitelja treba se najaviti razredniku. Djelatnik kod kojeg roditelj ima dogovoren razgovor će dočekati roditelja na glavnom ulazu u školu.

Tekst Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama možete pročitati na: 

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Molimo vas za razumijevanje i suradnju u provođenju Protokola, a o svim daljnjim  informacijama ćemo vas pravovremeno obavijestiti. 

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....