Obavijest roditeljima – provođenje mjere samotestiranja učenika

Poštovani roditelji,

prema uputama MZO od ponedjeljka 14.2.2022. počinje mjera samotestiranja učenika. Provođenjem mjere samotestiranja ukinula bi se obveza samoizolacije učenika koji su bili u kontaktu s Covid-pozitivnom osobom, a nemaju simptome bolesti.

Samotestiranje sa SARS-CoV-2 brzim antigenskim testovima je dobrovoljno i ​​besplatno i obavlja se jednom tjedno. Preporuka je da se učenici samotestiraju ponedjeljkom prije nastave (ili nedjeljom prije spavanja) te da potom prijavite samo pozitivne rezultate testiranja razredniku/ci.

Ukoliko ne želite da Vaše dijete provodi mjeru samotestiranja sa SARS-CoV-2 brzim antigenskim testovima, molimo Vas da ispunite obrazac/izjavu, koju će Vaše dijete donijeti razredniku/ci. U tom slučaju,  Vaše će dijete nakon kontakta s Covid-pozitivnom osobom morati u samoizolaciju.

U slučaju pristanka (a smatra se da roditelj pristaje ukoliko ne potpiše navedenu IZJAVU), bit će Vam dostavljena dva SARS-CoV-2 brza antigenska testa za provođenje mjere samotestiranja u ponedjeljak 14.2.2022. te u ponedjeljak 28.2.2022.

Važno je naglasiti da prema uputama proizvođača nije uputno da učenici mlađi od 16 godina provode samotestiranje bez nadzora ili pomoći odraslih osoba.

UPUTE ZA UPORABU HIGHTOP

Obavijest za roditelje

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....