Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje.

Svaki učenik osmislio je svoj monolog u rasponu od 250 do 300 riječi, birajući između humorističnog i tragičnog izraza. Kako bi tekst bio dinamičniji, mogli su uključiti i monologe drugih likova, što je pridonijelo bogatstvu njihovih priča i izraza.

Projekt Moj monolog imao je više ciljeva:

  • proširiti rječnik učenika,

  • potaknuti izražavanje emocija,

  • razvijati govorne i komunikacijske vještine,

  • učiti ih kritičkom promišljanju,

  • poticati kreativnost i međusobnu suradnju.

Učenici su s velikim entuzijazmom pristupili zadatku, donoseći originalne i emotivne monologe koji su iznenadili svojom dubinom i kreativnošću. Neki su nasmijali, neki potaknuli na razmišljanje, dok su drugi unijeli dozu ozbiljnosti.

Ovaj projekt još jednom je pokazao koliko je važno poticati učenike na kreativno izražavanje i razvijanje govora.

 

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...