Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje.
Svaki učenik osmislio je svoj monolog u rasponu od 250 do 300 riječi, birajući između humorističnog i tragičnog izraza. Kako bi tekst bio dinamičniji, mogli su uključiti i monologe drugih likova, što je pridonijelo bogatstvu njihovih priča i izraza.
Projekt Moj monolog imao je više ciljeva:
-
proširiti rječnik učenika,
-
potaknuti izražavanje emocija,
-
razvijati govorne i komunikacijske vještine,
-
učiti ih kritičkom promišljanju,
-
poticati kreativnost i međusobnu suradnju.
Učenici su s velikim entuzijazmom pristupili zadatku, donoseći originalne i emotivne monologe koji su iznenadili svojom dubinom i kreativnošću. Neki su nasmijali, neki potaknuli na razmišljanje, dok su drugi unijeli dozu ozbiljnosti.
Ovaj projekt još jednom je pokazao koliko je važno poticati učenike na kreativno izražavanje i razvijanje govora.