Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje.
Svaki učenik osmislio je svoj monolog u rasponu od 250 do 300 riječi, birajući između humorističnog i tragičnog izraza. Kako bi tekst bio dinamičniji, mogli su uključiti i monologe drugih likova, što je pridonijelo bogatstvu njihovih priča i izraza.
Projekt Moj monolog imao je više ciljeva:
- 
proširiti rječnik učenika, 
- 
potaknuti izražavanje emocija, 
- 
razvijati govorne i komunikacijske vještine, 
- 
učiti ih kritičkom promišljanju, 
- 
poticati kreativnost i međusobnu suradnju. 
Učenici su s velikim entuzijazmom pristupili zadatku, donoseći originalne i emotivne monologe koji su iznenadili svojom dubinom i kreativnošću. Neki su nasmijali, neki potaknuli na razmišljanje, dok su drugi unijeli dozu ozbiljnosti.
Ovaj projekt još jednom je pokazao koliko je važno poticati učenike na kreativno izražavanje i razvijanje govora.



