Local herritage is our treasure

Projekt Local heritage is our treasure provodio se u 2.polugodištu šk.god.2020./2021.

Nažalost, pandemija je mnoge ljude zadržala u svojim domovima…i školski se život brzo promijenio. Zahvaljujući Internetu moguće je otkriti, razumjeti, podijeliti i cijeniti našu kulturnu baštinu sa ostatkom svijeta bez putovanja. Nematerijalna kulturna baština bez prijenosa s koljena na koljeno, sigurno će nestati.  Ovim projektom uključene škole jačaju kurikulum za prijenos elemenata nematerijalne baštine na sljedeće generacije i osvješćuju učenike o važnosti iste.

Svrha našeg projekta je  bila uključiti naše studente u otkrivanje i vrednovanje naše nematerijalne baštine dijeleći je s drugim učenicima iz različitih zemalja.

CILJEVI su bili:

  • poticati učenike da sudjeluju u međunarodnoj suradnji,
  • učiti o kulturama na neformalni i neformalni način,
  • kako bi učenici shvatili važnost kulturne baštine,
  • ojačati stavove učenika prema europskom građanstvu,
  • poboljšati svoje IKT vještine
  • razviti kreativno razmišljanje

Karla Ivanac 8.a izradila je kratku prezentaciju torte makarane: https://www.powtoon.com/s/bA8IzRz0oaP/1/m

Također, Leonarda Martinović iz 8.a za isti međunarodni projekt je izradila prezentaciju legende o Luci Brekuji: https://www.powtoon.com/s/fVLo1sYtCbQ/1/m

Mateo Vuković iz 8.a izradio je digitalni plakat Luce Brekuje u alatu Canva, dok je Nina Jović iz 8.a izradila u istom alatu plakat za tortu makaranu.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....