Lidrano 2025.

U četvrtak (13. veljače 2025.) u Dvorani Arte u Makarskoj s početkom u 9 sati održala se međurazina smotre LiDraNo 2025.

Sve osnovne škole s područja Makarske rivijere su sudjelovale na ovoj smotri (OŠ Gradac, OŠ don Mihovila Pavlinovića, Podgora; OŠ Tučepi, OŠ Stjepana Ivičevića; OŠ oca Petra Perice, OŠ Bariše Granića Meštra, Baška Voda i OŠ dr. Franje Tuđmana, Brela). Škola organizator je bila OŠ don Mihovila Pavlinovića Podgora, a škola domaćin Glazbena škola Makarska.

Povjerenstvo je zaprimilo 17 literarnih radova, 7 novinarskih radova, 7 pojedinačnih scenskih nastupa i 5 skupnih scenskih nastupa.

Iz naše škole na županijsku razinu su se plasirali učenici u sljedećim kategorijama:

LITERARNO STVARALAŠTVO:

Drukčija (Kate Turić, 7. b – mentorica Marina Srhoj)

NOVINARSKO STVARALAŠTVO:

Zamišljeni razgovor s kapetanom Nemom (Lora Martinović, 6. c – mentorica Gorana Babić)

Kći dubina (Anastazija Andrić, 8.b – mentorica Gorana Babić)

Zamišljeni razgovor s Guidom iz filma Život je lijep (David Rudan, 8.b– mentorica Gorana Babić)

 

Županijska smotra održat će se 3. ožujka 2025. s početkom u 9 sati u splitskom HNK.

 

Čestitamo učenicima i mentoricama i želimo im puno uspjeha na županijskoj razini!

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....