Lektira na novi način u 5.b

Učenici 5.b razreda s učiteljicom Goranom Babić su u srijedu 2. ožujka 2022. obrađivali lektirno djelo Mira Gavrana Zaljubljen do ušiju.

Ovomjesečna lektira otvara razne teme bliske djeci njihove dobi: od zaljubljivanja i ljubavi, prijateljstava, škole i učenja, odnosa s roditeljima, muke likova koji kroz radnju rješavaju svoje životne i ljubavne probleme. Učenici su nakon provjere razumijevanja imali zadatak da djelo analiziraju kao liječnik/ liječnica za likove.

Prema radnji knjige, napravili su medicinski karton svog pacijenta/pacijentice. Pacijent/pacijentica je trebao biti jedan od likova iz romana. Medicinski karton koji su izradili trebao je sadržavati :

1. Osobne podatke pacijenta (detaljno opisati sve što si saznao/la o liku iz romana: tko je, čim se bavi, gdje živi, što ga/ju zanima, što voli/ne voli, s kim se druži i sl.) 

2. Detaljan opis stanja/problema (ljubavnog, prijateljskog, školskog problema koji lik ima) i detaljnu dijagnoza (kako se lik ponaša, što radi/ne radi, kako se osjeća) 

3. Skicu tijela pacijenta i na njemu su različitim bojama označavali različite osjećaje koje lik osjeća u pojedinom dijelu tijela u kojem se ti osjećaji javljaju (gdje u tijelu lik osjeća npr. zaljubljenost i koje je boje, gdje osjeća ljutnju na roditelje i sl.?)

4. Detaljnu terapiju (što kao liječnik/ica za tinejdžere preporučuju kako bi se pacijent/ica osjećao bolje uz postojeće probleme i stanja koja ima? Kakva ponašanja, odluke, promjene?)

Učenicima se svidio ovaj način obrade lektire i rado su izvršili zadatke. Cilj takvih satova lektire je da se djeci približe lektirna djela i da se djecu motivira za čitanje lektire.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....