Koko u Parizu – lektira na drugačiji način

Učenici 5.c razreda  su početkom prosinca s učiteljicom Goranom Babić obradili lektiru Koko u Parizu provodeći razne aktivnosti. Da lektira ne mora biti nešto “dosadno” i  “strašno”, dokazuju satovi lektire i odabrana djela interpretirana na inovativan, kreativan i zanimljiv način.

Nakon kratke provjere razumijevanja pročitanog djela, učenici su podijeljeni u grupe i dodijeljeni su im zadaci. Grupa 1 trebala je napraviti križaljku i slagalice s motivima iz pročitanog djela. Grupa 2 trebala je crtati Koka prema opisu iz djela. Grupa 3 imala je zadatak napraviti strip najzanimljivijeg događaja. Zadatak za grupu 4 bio je opisati zanimljivosti grada Pariza (Notre Dame, Eiffelov toranj, muzej Louvre, rijeku Seinu) te automobil koji se spominje u djelu. Nakon ovih zadataka svatko je trebao izraditi društvenu igru “Memory” s pitanjima i odgovorima iz knjige. Nakon što su završili s izradom kartica, trebali su ih razmijeniti s nekim učenikom iz razreda te odigrati “partiju”. Za uspješnu igru trebalo je pročitati lektiru s razumijevanjem.

Dokazano je kako djeca puno bolje reagiraju na drugačiji, odnosno kreativan pristup lektiri. Naime, djeci je zanimljivije kada nešto moraju sami izraditi. Stoga je izrada materijala vezanih za lektiru izvrstan poticaj za čitanje . Učenici uživaju u čitanju lektirnih djela kada znaju da ih uz lektiru dočekaju zanimljivi i kreativni zadaci.

Autor: Gorana Babić

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....