O školskom projektu “Kartolina našeg mista”

Projekt “Kartolina našeg mista” predstavlja angažiranu inicijativu koja ima za cilj inspirirati učenike na istraživanje i dublje razumijevanje svog mjesta i zavičaja. Projekt je započeo kao ideja prije dvije godine (2023. god.), i još uvijek se uspješno realizira, pri čemu se ideje i aktivnosti kontinuirano nadograđuju i pripremaju tijekom cijele kalendarske godine.

Ovaj projekt pruža učenicima priliku da istraže, osjete i prožive bogatstvo kulturne i duhovne baštine svog zavičaja.

Naglasak ovog projekta leži na poticanju kreativnosti, inicijative i poduzetništva među učenicima. Kroz raznolike aktivnosti, kao što su likovno i literarno stvaralaštvo, izrađivanje lokalnih proizvoda, glazbene i plesne izvedbe te mnoge druge, učenici razvijaju svoje kreativne vještine. Osim toga, ohrabrivat će se učenike da preuzmu inicijativu u istraživanju i promociji kulturnih i prirodnih znamenitosti svog zavičaja.

Projekt se pokazuje jako uspješnim i prepoznala se važnost educiranja učenika o povijesti, tradiciji, umjetnosti i književnom izričaju svog grada i okoline. Nastavljamo suradnju s lokalnim umjetnicima, povjesničarima i drugim stručnjacima koji će učenicima pomoći dublje razumjeti svoju baštinu.
Jedan od ključnih aspekata ovog projekta je stvaranje iskustvenih prilika za učenike. Kroz samostalno istraživanje i neposredan kontakt s kulturnom i duhovnom baštinom svog zavičaja, učenici stječu dragocjena znanja i vještine.
Učitelji razredne nastave i nastavnici predmetne nastave doprinose ovom procesu provodeći raznolike aktivnosti tijekom cijele godine koje učenicima približavaju kulturu i znamenitosti njihovog zavičaja.
Tijekom sudjelovanja u projektu, učenici razvijaju različite vještine, kao što su komunikacijske, sociokulturne, interkulturalne i medijske vještine, te razvijaju kritički stav prema svojem okruženju. Nadalje, projekt ima izražene odgojne ciljeve. On potiče razvoj pozitivnog stava prema svom zavičaju i njegovim stanovnicima, potiče zainteresiranost i pozitivan odnos prema vlastitoj kulturi i običajima te razvija toleranciju prema različitostima i drugim kulturama.
Kroz sve ove aktivnosti, učenici postaju odgovorni čuvari svoje kulturne baštine i ponosni promicatelji svojeg zavičaja.

Likovno stvaralaštvo

Literarno stvaralaštvo

Mirisi i okusi zavičaja

Izrađivanje ekoloških proizvoda

Sport, glazba, film i tradicijski ples

Emocionalna pismenost

Skip to content