Interdisciplinarna nastava izvan učionice

U utorak, 27.2. 2024., realizirali smo nastavu planiranu izvan učionice, u Splitu. Sudjelovali su učenici sedmih i osmih razreda. Učenici sedmih razreda su posjetili Etnografski muzej i Muzej iluzija, dok su učenici osmih razreda posjetili Hrvatski pomorski muzej  i Kuću slave splitskog sporta. U Gradskom kazalištu mladih su zajedno pogledali  predstavu „Zagrljaj kojeg pamtim“.

Svake školske godine planiramo takvu  vrstu nastave jer je učinkovita i interesantna, idealna za provođenje korelacija više nastavnih predmeta interdisciplinarne terenske nastave. Ove školske godine smo i s učenicima petih i šestih razreda realizirali planiranu terensku nastavu u Splitu.

Učenici petih razreda su uz stručno vodstvo razgledali Dioklecijanovu palaču te su na radionici izrađivali novčić cara Dioklecijana. Učenici šestih razreda su uz stručno vodstvo razgledali Muzej hrvatskih arheoloških spomenika i Galeriju Meštrović gdje su imali radionicu izrade uzorka klesanjem u kamenu. U Gradskom kazalištu mladih su zajedno pogledali predstavu „Mačak u čizmama“. Sve je realizirano sukladno nastavnom planu i programu. Uz razrednike, u planiranju i realizaciji nastave sudjelovale su učiteljica Hrvatskog jezika i učiteljica Povijesti. 

Autor: Irena Ćapeta

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....