Ekskurzija učenika osmih razreda

Od 8. do 11. listopada 2024. učenici osmih razreda naše škole bili su na ekskurziji u Zagrebu, Krapini, Smiljanu i Adrenalinskom parku Rizvan City u pratnji svojih razrednika Zore Brkić, Slavka Šiška i Nene Turić te učiteljice Povijesti Irene Čapete. U Zagrebu su, 9. listopada, uz stručno vodstvo, posjetili zgradu HRT-a. Vidjeli su gdje i kako se snimaju radijske  i TV emisije, prisustvovali probnim snimanjima i upoznali neka „TV lica“. Nakon toga su posjetili Tehnički muzej Nikola Tesla, osnovan po uzoru na velike muzeje svijeta s ciljem prikupljanja, zaštite, čuvanja i prezentiranja tehničke baštine. Poslijepodne su posjetili Muzej čokolade gdje su naučili sve relevantne činjenice o svijetu čokolade uz kušanje devet vrsta čokolade.

Sutradan su posjetili Muzej krapinskih neandertalaca, smješten nedaleko od nalazišta „Hušnjakovo“, zaštićen kao prvi paleontološki spomenik prirode u Hrvatskoj, kao i Muzej zaboravljenih priča – kuću čudesa iz hrvatskih narodnih predaja.

Posljednjeg dana učenici su se zabavili u Adrenalinskom parku Rizvan City nakon što su Posjetili Memorijalni centar „Nikola Tesla“ u Smiljanu. Nakon razgledavanja učenici su nastavili put kući i vratili se u Makarsku u večernjim satima.

Autori: Slavko Šiško, Nena Turić, Zora Brkić

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....