“Čovječe, što si zdraviji, brže ćeš do cilja!”

Sedmaši naše škole na biologiji su pomoću modela i prezentacije obradili građu i ulogu srca, krvnih žila te krvi.

          Obrađeno gradivo ponovili su pomoću društvene igre koju je izradila učiteljica biologije Antonija Milić.

Igra se sastoji od kartica s pitanjima i karte s poljima po kojima se kreću učenički pijuni.

          Pravila igre: Učenici su podijeljeni u grupe po troje ili četvoro. Učenik odabire karticu s pitanjem (o obrađenom gradivu) te odgovara na njega. Ako je odgovor netočan, njegov pijun ostaje na mjestu. Ako je odgovor točan, kartica ga upućuje koliko polja naprijed će pomaknuti pijuna. Zbog dinamike igre na putu do cilja postoje polja s navikama koje štete krvožilnom sustavu te učenike guraju natrag i polja s navikama koje pomažu krvožilnom sustavu te učenike guraju naprijed bliže cilju.

          U svim razrednim odjeljenjima ovakav oblik nastave rado je prihvaćen te su svi učenici aktivno sudjelovali.

Igrom je uspješno ostvaren obrazovni zadatak ponavljanja obrađenog gradiva.

Osim toga, došlo je do ostvarenja većeg stupnja spontanog i dobrovoljnog učenja te suradnje među učenicima.

          S obzirom na afirmativne stavove učenika o ovakvom načinu učenja i veselo razredno ozračje, zaključak je da će se ovo ponoviti i s nekom drugom nastavnom temom.

Autor: Antonija Milić

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....