Charlie i tvornica čokolade

Učenici 5. c razreda s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić krajem travnja su na zanimljiv način obradili književno djelo za cjelovito čitanje “Charlie i tvornica čokolade”.

Mjesec dana prije obrade tog djela za cjelovito čitanje učenicima su podijeljeni zadatci vezani uz projekt Petaši poduzetnici. Poticaj i ideje za taj projekt učiteljica Babić je pronašla na Edutoriju odakle je preuzela javno dostupne materijale.

Učenike se poučilo što znači pojam slogan te kako osmisliti dobar slogan koji će privući potrošače za potrebe projekta Petaši poduzetnici.

Zadatak u sklopu tog projekta bio je osmisliti najbolju čokoladu s odličnim sastojcima i nevjerojatnim djelovanjem. Učenici su trebali izraditi omotnicu čokolade i pritom paziti da omotnica privlači pažnju potrošača. Također su trebali osmisliti pamtljiv slogan. Dodatno su mogli osmisliti i televizijsku i/ili radijsku reklamu za čokoladu.

 Osim omotnice čokolade, od učenika se tražilo i da gramatički i pravopisno točno napišu kratku prijavu na natječaj. Prijava je trebala sadržavati od 50 do 100 riječi. U njoj objašnjavaju Willyju zašto su oni najbolji i zašto bi Willy trebao izabrati njih kao tvorce nove čokolade u svojoj tvornici.Učenici su napravili plakat s imenom poduzetničkog tima i nacrtanim logom. Na plakatu su trebali izraditi/nacrtati omotnicu za čokoladu koju su izmislili. Na plakatu su trebali biti napisani sastojci njihove čokolade i objašnjeno djelovanje čokolade. Na plakatu je trebao biti i pamtljiv reklamni slogan za tu čokoladu. 

Nakon kratke provjere razumijevanja pročitanog djela svoje su plakate učenici predstavili ostalim učenicima u razredu govorom u trajanju od 2 minute.

Autor: Gorana Babić

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....