Bajka o vratima i radionica kreativnog pisanja

Učenici 6.c razreda su za mjesec prosinac trebali pročitati književno djelo za cjelovito čitanje Bajka o vratima Daniela Dragojevića. 
Ovog mjeseca su obradili djelo sa svojom učiteljicom Goranom Babić koristeći neke nove metode obrade lektirnih djela.

Nakon kratke pisane provjere razumijevanja uslijedila je usmena interpretacija: igra u kojoj su učenici stajali u krugu te iz šalice izvlačili ceduljice s pitanjima. U pozadini je svirala glazba. Kada bi učiteljica zaustavila glazbu, osoba u čijoj je ruci šalica trebala je odabrati ceduljicu i odgovoriti na pitanje.
Nakon ove igre, svakom učeniku podijeljen je papir veličine A4 koji su učenici presavili ovako: papir je stavljen u pejzaž/vodoravan položaj, zatim se trebalo presaviti lijevi i desni kraj papira prema unutra tako da se dobiju vrata /dveri. Svaki učenik nacrtao je svoje dveri (bojicama, flomasterima, kolažom).
U unutrašnjem dijelu vrata, na strani koja se vidi nakon što se vrata otvore, svatko je trebao napisati zadatak za ostale učenike (mjesto radnje, vrijeme radnje,obavezni likovi).

Učenici su trebali izložiti vrata/dveri na zid u učionici da bi netko od drugih učenika odabrao dveri i sastavljao svoju bajku o vratima prema uputama unutar odabranih dveri.

 
Provedbom ovih aktivnosti ostvarena je integracija Hrvatskoga jezika s Likovnom kulturom i TZK.
Autor: Gorana Babić

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....