Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje.

Svaki učenik osmislio je svoj monolog u rasponu od 250 do 300 riječi, birajući između humorističnog i tragičnog izraza. Kako bi tekst bio dinamičniji, mogli su uključiti i monologe drugih likova, što je pridonijelo bogatstvu njihovih priča i izraza.

Projekt Moj monolog imao je više ciljeva:

  • proširiti rječnik učenika,

  • potaknuti izražavanje emocija,

  • razvijati govorne i komunikacijske vještine,

  • učiti ih kritičkom promišljanju,

  • poticati kreativnost i međusobnu suradnju.

Učenici su s velikim entuzijazmom pristupili zadatku, donoseći originalne i emotivne monologe koji su iznenadili svojom dubinom i kreativnošću. Neki su nasmijali, neki potaknuli na razmišljanje, dok su drugi unijeli dozu ozbiljnosti.

Ovaj projekt još jednom je pokazao koliko je važno poticati učenike na kreativno izražavanje i razvijanje govora.

 

Pročitajte još

Školska ekskurzija i terenska nastava

Školska ekskurzija i terenska nastava

Učenici osmih razreda bili su na terenskoj nastavi Povijesti u Vukovaru te na ekskurziji u Zagrebu i Hrvatskom zagorju u razdoblju od 19.10. do 24.10. 2025. godine u pratnji svojih razrednica Milene Pavlinović Krsnik, Marine Srhoj i  Ane Polombito Karamatić,...

Školski medni dan

Školski medni dan

U sklopu nacionalne manifestacije Školski medni dan, 8. prosinca 2025. godine, u našoj školi je održan program namijenjen učenicima prvih razreda. Cilj manifestacije je upoznati najmlađe s važnom ulogom pčela, vrijednostima domaćeg meda te potaknuti zdrave prehrambene...