Nakon kratke pisane provjere razumijevanja uslijedila je usmena interpretacija: igra u kojoj su učenici stajali u krugu te iz šalice izvlačili ceduljice s pitanjima. U pozadini je svirala glazba. Kada bi učiteljica zaustavila glazbu, osoba u čijoj je ruci šalica trebala je odabrati ceduljicu i odgovoriti na pitanje.
Nakon ove igre, svakom učeniku podijeljen je papir veličine A4 koji su učenici presavili ovako: papir je stavljen u pejzaž/vodoravan položaj, zatim se trebalo presaviti lijevi i desni kraj papira prema unutra tako da se dobiju vrata /dveri. Svaki učenik nacrtao je svoje dveri (bojicama, flomasterima, kolažom).
U unutrašnjem dijelu vrata, na strani koja se vidi nakon što se vrata otvore, svatko je trebao napisati zadatak za ostale učenike (mjesto radnje, vrijeme radnje,obavezni likovi).
Učenici su trebali izložiti vrata/dveri na zid u učionici da bi netko od drugih učenika odabrao dveri i sastavljao svoju bajku o vratima prema uputama unutar odabranih dveri.