Učenički govori o volontiranju

Učenici 6.b su u srijedu 16.12. i četvrtak 17.12. na satu Hrvatskoga jezika organizirali predstavljanje svojih govora o volontiranju uz pomoć svije učiteljice Gorane Babić. Predstavljanju je prethodila obrada nastavnih jedinica Osobno i javno govorenje te 72 sata bez kompromisa. Prilikom iznošenje govora i vršnjačkog vrednovanja vodilo se računa o sljedećim kriterijima:

– Govor ima zanimljiv uvod koji privlači pozornost slušatelja.

– Govornik ne čita, nego govori prirodno.

– Govornik gleda u publiku, kruži pogledom po slušateljima.

– Govornik govori razgovijetno, mijenja visinu glasa, rabi stanke.

– Govornik govor prati izrazima lica i pokretima tijela.

– Govor ima trodijelnu strukturu (uvod, razrada, zaključak).

– Govor je u cijelosti zanimljiv i dobro pripremljen.

Ova aktivnost se jako svidjela učenicima. Uživali su u predstavljanju svojih uradaka. Uglavnom su se dobro pripremili  i zaista je bilo zanimljivo slušati njihove uratke.

Pročitajte još

Charlie i tvornica čokolade

Charlie i tvornica čokolade

Učenici 5. c razreda s učiteljicom Hrvatskoga jezika Goranom Babić krajem travnja su na zanimljiv način obradili književno djelo za cjelovito čitanje “Charlie i tvornica čokolade”. Mjesec dana prije obrade tog djela za cjelovito čitanje učenicima su podijeljeni...