Igre i plesovi Makarskog primorja

Nedavno su plesni voditelji iz Folklornog ansambla Tempet; Any Carević Grbić i Ivan Josipović bili u posjetu osmašima OŠ oca Petra Perice – Makarska.

Povod tomu je projekt „Igre i plesovi Makarskog primorja“ koji je jedan od izabranih u programu Čuvari baštine Centra izvrsnosti iz Splita.

Cilj projekta je upoznati učenike s baštinom i nasljeđem kraja u kojem žive i naučiti ih stare igre i plesove Makarskog primorja. Voditelji ansambla su uz koordinatorice projekta Irenu Čapeta i Tanju Josipović učili učenike osmih razreda prve korake Đigera i Tempeta.

Krajnji cilj projekta je potaknuti i osvijestiti učenike o važnosti očuvanja tradicije te poticati uključivanje učenika u rad udruga. Učenike nižih razreda educirat će se starim igrama primjerenim njihovom uzrastu. Želja škole i ansambla Tempet je svake školske godine osmaše uvježbati plesove Điger i Tempet. Plešući ih na svečanosti male mature, završetak osnovne škole ostat će im u trajnoj uspomeni. Ovim projektom učenici će pokazati da su dovoljno veliki da čuvaju baštinu.

Tempetovci su oduševljeni voljom i pokazanim interesom osmaša te se kao partner ovog projekta vraćaju opet na daljnje uvježbavanje koreografije.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....