Dan grada – terenska nastava učenika prvih razreda

Povodom Dana grada učenici prvih razreda OŠ oca Petra Perice su 21. listopada 2022. godine sudjelovali u terenskoj nastavi kojoj je cilj bio upoznavanje našeg grada.

Učenici 1.b i 1.c razreda nakon kraćeg zaustavljanja na dječjem igralištu na Šetalištu dr. Franje Tuđmana posjetili su Prezentacijski centar Turističke zajednice. Na interaktivnim ekranima tražili su gdje se nalazi škola, gdje im žive bake i djedovi te su komentirali koliki su put propješačili od Zelenke. Potom su doživjeli snažnu buru gledajući video zapis i osjećajući strujanje zraka iz ventilatore koji su pojačavali dojam biokovske bure. Za to vrijeme učenici 1.a razreda bili su u Prezentacijskom centru „Adrion – srce planine“ te učili o biljkama i životinjama koje obitavaju na Biokovu. Potom su sva tri razreda zajedno posjetili Malakološki muzej te razgledavali školjke i koralje iz svih svjetskih mora. Na povratku su se kratko zadržali na Trgu fra Andrije Kačića Miošića te se kroz Kalalargu vratili do škole.

Dojmove o svemu što su vidjeli i doživjeli prenijeli su na papir i crtežom dočarali svu ljepotu našega grada.

Autori: Josipa Vitlić, Josipa Puharić Bošnjak i Božena Vitlić 

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....