Posjet osmaša Splitu

Dana 12. listopada 2022. godine, učenici osmih razreda, u pratnji svojih razrednica Valerije Dobrinić, Slavice Vela Miloš i Sonje Raffanelli, te učiteljice povijesti Irene Čapete, proveli su izvanučioničku nastavu u Splitu. Posjetili su Hrvatski pomorski muzej, Kuću slave splitskog sporta, te pogledali kazališnu predstavu, „Od atoma do stanice“ u Gradskom kazalištu mladih.

Hrvatski pomorski muzej u Splitu osnovan je 1997. godine, a sljednik je Pomorskog muzeja utemeljenog 1925. godine. Nalazi se u Tvrđavi Gripe, izgrađenoj u 17. stoljeću.

Učenici su, uz stručno vodstvo djelatnika muzeja, vidjeli stalni postav, posvećen razvoju brodova, od antičkog doba do danas. Veliku vrijednost predstavlja izložen najstariji primjerak torpeda na svijetu.

Nakon razgledavanja muzeja, učenici su se popeli na parobrod „Bakar“ koji je smješten u dvorištu Tvrđave Gripe.

Nakon toga, učenici su posjetili Kuću slave splitskog sporta. Uz stručno vodstvo, upoznati su s vrhunskim sportskim dostignućima splitskih sportaša. Predstavljeni su slavni pojedinci i velika sportska događanja u Splitu.

I na kraju, učenici su u Gradskom kazalištu mladih pogledali predstavu „Od atoma do stanice“, gdje su se na zabavan način pogledali priču o znanosti.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....