6. međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti

Učenici šestih razreda OŠ oca Petra Perice sudjelovali su na 6. međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti. Natjecanje se održalo 11. studenog 2022. godine u OŠ Manuš u Splitu.

Natjecanje se održava u sklopu projekta ‘Pretežno vedro’ Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije. Svrha ovoga projekta je emocionalno opismenjavanje i osvještavanje važnosti mentalnoga zdravlja kod djece osnovnoškolske dobi. U sklopu ovoga projekta NZJZ SDŽ proveo je već šestu godinu za redom međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti u kojem mogu sudjelovati učenici svih škola unutar Splitsko-dalmatinske županije. Ove godine sudjelovalo je rekordnih 25 škola.

Natjecanje se sastoji od tri dijela, individualnog, grupnog i kreativnog dijela.

U individualnom dijelu natjecanja prvo mjesto je osvojila naša učenica, Adriana Letica.

U kreativnom dijelu učenici su trebali osmisliti rješenje problemne situacije i o tome snimiti kratki video. U tome nam je pomogla naša filmska grupa.

Na natjecanju su uz Adrianu Leticu sudjelovali: Marija Petričušić, Ivano Radosavljević, Ivan Brstilo, Anastazija Andrić, Monika Gačević, Ivan Milić, Ivano Katić i Nina Dugandžić.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....