Osnovna škola oca Petra Perice, Makarska

6. međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti

Učenici šestih razreda OŠ oca Petra Perice sudjelovali su na 6. međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti. Natjecanje se održalo 11. studenog 2022. godine u OŠ Manuš u Splitu.

Natjecanje se održava u sklopu projekta ‘Pretežno vedro’ Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije. Svrha ovoga projekta je emocionalno opismenjavanje i osvještavanje važnosti mentalnoga zdravlja kod djece osnovnoškolske dobi. U sklopu ovoga projekta NZJZ SDŽ proveo je već šestu godinu za redom međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti u kojem mogu sudjelovati učenici svih škola unutar Splitsko-dalmatinske županije. Ove godine sudjelovalo je rekordnih 25 škola.

Natjecanje se sastoji od tri dijela, individualnog, grupnog i kreativnog dijela.

U individualnom dijelu natjecanja prvo mjesto je osvojila naša učenica, Adriana Letica.

U kreativnom dijelu učenici su trebali osmisliti rješenje problemne situacije i o tome snimiti kratki video. U tome nam je pomogla naša filmska grupa.

Na natjecanju su uz Adrianu Leticu sudjelovali: Marija Petričušić, Ivano Radosavljević, Ivan Brstilo, Anastazija Andrić, Monika Gačević, Ivan Milić, Ivano Katić i Nina Dugandžić.

Pročitajte još

Hear my voice – eTwinning projekt

Hear my voice – eTwinning projekt

ETwinning projekt Hear My Voice, u kojem su sudjelovali učenici naše škole s nastavnicom Engleskog jezika Anom Polombito Karamatić, upravo je završen. Projekt je trajao od veljače do svibnja 2025. godine, a u njemu su sudjelovale škole iz šest različitih zemalja. Uz...

HUPE in Storyland

HUPE in Storyland

Mila Srzić, učenica 7.a razreda i ove je godine sudjelovala u nacionalnom natječaju HUPE in Storyland u organizaciji Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika. Mila se prijavila sa svojom pričom The Heart Tailor  te je u kategoriji 7. / 8. razreda, u konkurenciji...

Moj monolog – školski projekt

Tijekom lipnja učenici 6.c razreda, pod vodstvom učiteljice Hrvatskoga jezika Gorane Babić, sudjelovali su u školskom projektu Moj monolog. Ovaj inovativni zadatak omogućio im je da istraže svoje govorne sposobnosti, obogate rječnik i razviju kritičko promišljanje....